.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«وارش» بابلی‌ها را غافلگیر کرد

 باران که از آن در زبان مازندرانی به عنوان «وارش» یاد می‌شود تردد ماشین‌ها و وسایل نقلیه را در بابل با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش فارس ، مردم بابل که از مدت‌ها قبل در انتظار بارش نعمت الهی لحظه‌شماری می‌کردند شامگاه امروز چشمان مردم به باریدن رحمت الهی روشن شد.

اما خوشحالی آنها چندان طول نکشید و به دلیل آبگرفتگی شدید معابر، تردد در خیابان‌های این شهر با مشکل مواجه شده است.

بارش باران که از ساعاتی قبل در بابل شروع به باریدن کرده است سبب آبگرفتگی شدید معابر در میدان اوقاف، میدان باغ فردوس، چهار راه شهاب‌نیا، چهار راه امیرکبیر و ایستگاه آمل بابل شده و علاوه بر ترافیک سنگین سبب روی دادن چند فقره تصادف شده است.

معاون عمرانی فرماندار بابل به خبرنگار فارس گفت: به محض بارش باران، ستاد بحران و حوادث با حضور شهرداری، آتش‌نشانی، آب و برق و گاز، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی و هلال احمر در فرمانداری بابل تشکیل شد و هم‌اکنون نیروهای امدادی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

محسن کبود فیروزجایی افزود: بارش شدید باران سبب ترافیک سنگین، خاموش شدن ماشین‌ها و تصادف‌های جزیی شده است که انتظار داریم رانندگان در مواقع بارانی با دقت کامل رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باران تردد ماشین‌ها در شیخ موسی بندپی شرقی و بابل‌کنار را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در حال حاضر خودروهای امدادی راه و شهرسازی، نیروی انتظامی و ماشین‌های آتش‌نشانی برای سهل کردن خودروها در این مناطق مستقر شده است.

فیروزجایی تصریح کرد: تاکنون خسارت‌های احتمالی باران از این مناطق گزارش نشده و به محض دریافت گزارش اخبار خسارت‌های وارده را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 شهريور 1391
بهتر است بگویید بابل یکی از شهرهای امازونی از نظر شهر سازی و فرهنگی
ایمان 15 شهريور 1391
برار جان ! ساری هم دست کمی از بابل ندارنه در شهرسازی. بلارم امه شهرداری و شهردار محترم ره!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.